2009-06-22

Midsommar







***






W chaszczach udało mi się znaleźć coś dziwnego. Coś dziwnego okazało się być dziką orchideą o nazwie podkolan biały, naliczyłam ok. 20 roślin :-)
Jag lyckades hitta nattvioler ute i skogen! Vad vackra de är!
***

W budce na brzozie rezyduje rodzina muchołówek żałobnych. Podobno żeby wykarmić jeden miot dorosłe ptaki łapią ok. 15 000 owadów dziennie. Ja chciałam złapać pracowitą mamę muchołówkową z tłustym, pięknym (i wciąż ruszającym się) robalem w dziobie:
Svartvita flugsnappare fångar upp till 15 000 insekter om dagen för att mata sina ungar med. Jag ville fota mamma-snapparen med en fin, fet (och fortfarande levande) mygga i näbben:



...coś w tym stylu. Ale przy okazji trafiło mi się to :-)))
...men fick även kort på hannen på väg rakt in i boet :-)))


11 kommentarer:

  1. Czy ja napisałam to samo, co Pani powyżej? ;-)))

    SvaraRadera
  2. e.gunia - prawie tak :-) i _prawie_ tak samo sie nazywacie, hihihi! ;-)

    SvaraRadera
  3. To niesamowite, jak dobrze złożony jest ten post: taki właśnie tytuł i właśnie takie zdjecia. Gratuluję udanych ujęć i zazdroszczę, zazdroszczę spacerów po łąkach...

    SvaraRadera
  4. Zdjęcia jak zwykle CUDOWNE...
    Można cieszyć oko do woli.
    Pozdrawiam

    SvaraRadera
  5. W Danii mozna kupis welne ktora sie nazywa kauni. Mozna z niej zrobic super Fair Isle swetry

    SvaraRadera
  6. Ja wiem że Ty mieszkasz prawie w raju, nie musisz dobijać takimi zdjęciami! I to w dodatku jak u nas cały czas leje! Chociaż ryjek się sam do takich widoków cieszy. Kozy z poprzedniego postu absolutnie zachwycające. One tak do Ciebie? Uściski serdeczne.

    SvaraRadera
  7. Ja tym razem prywatnie.
    Szukam Twojego maila i chyba na próżno.
    A mam konkretne zapytanie , którego raczej w komentarzach nie chcę pisać.
    Jak znajdziesz chwilkę napisz proszę do mnie na maila( mój jest widoczny pod zdjęciem).
    Pozdrawiam
    Kocurek

    SvaraRadera
  8. Dziekuje pieknie za pochwaly zdjec :-) Czasami nie moge zrobic ani jednego sensownego ujecia, czasami mi sie same motywy pchaja pod obiektyw :-)


    Margarett - Witam :-) Kauni w Szwecji tez jest dostepna. Na zywo nie widzialam, ale ze zdjec wynika, ze faktycznie kolory przepiekne :-)

    Gunilla - kul att du tycker om bilderna och tack för at du kikat förbi :-)

    SvaraRadera