2009-06-18

Za siedmioma blokami, za siedmioma autostradami... - Ute i naturen















4 kommentarer:

  1. Mrrr... Orgia. Jak ja uwielbiam takie ujęcia. Przepraszam, czy mogę sobie skopiować zdjecie kwiecistej łąki?

    SvaraRadera
  2. Oczywiscie, ze mozesz! I doceniam, ze pytasz, czy mozesz :-) B

    SvaraRadera
  3. kitku - no jak przywalisz zdjątkiem to z grubej rury: mnie najbardziej podoba się to z kozami:) szał!
    od razu stają mi przed oczami sąsiedzi z mojego starego domu na prawdziwej wsi:))to samo spojrzenie i nachylenie głowy... heheheee ale zaden obcy się nie miał prawa zakraść się do mojego ogrodu, bo był z miejsca przechwytywany:)wychodzi więc na to że zażartowałam wrednie, no ale ja już tak miewam czasami :)
    pozdrawiam

    SvaraRadera
  4. Kozy mnie urzekły nieprzeciętnie...wiesz , czasem naprawdę brakuje mi TAKICH klimatów ( choć niedaleko pola golfowego pasą się krowy i owce:)) i jest na co popatrzeć)
    Twoje zdjęcia są śliczne , doskonale "chwytasz" to "coś".
    Pozdrawiam

    SvaraRadera