2008-07-14

Prosty rachunek - En enkel ekvation

plus czas plus (otworzyć nawias

plus tid plus (öppna parantes

plus

plus

zamknąć nawias) plus czas plus pranie i blokowanie...
sluta parentes) plus massor med tid plus tvätt och blocking...


równa się...

är lika med...

...równa się...
och detta är lika med...


***

Trzeci i póki co ostatni szal, trzeba się już zająć czymś mniej zwiewnym :-) Włóczka - a może właściwie nici? - ze sklepu internetowego Garnhärvan. Wełna merynosa 75% i 25% jedwabiu, 1400 metrów na 100 gram. Wzór z Victorian Lace Today, przedłużony o cztery motywy listków, bo stwierdziłam, że szal będzie za krótki i nie będzie zwisał i powiewał, a ja bardzo lubię, jak mi zwisa i powiewa :-).
Den tredje och sista sjalen - nu ska jag sticka något varmare :-) Garnet är Merinosilke, inköpt från Garnhärvan. Mönstret är från Victorian Lace Today, förlängt med fyra bladmotiv (jag tycker om _långa_ sjalar :-).

7 kommentarer:

  1. Piekny, ile zuzylas wloczki?

    SvaraRadera
  2. Den är helt underbar! Så roligt att se vad som hänt med garnet du köpte!
    Annette på Garnhärvan

    SvaraRadera
  3. Szal zrobiony przez Ciebie jest przepiękny! Podziwiam koronkową robotę :)

    Pozdrawiam - Kot

    SvaraRadera
  4. Mowę mi odebrało! Jest przepiękny i zrobiony ekspresowo. Może masz na zbyciu schemat do niego? Bo jak byś miała to bym bardzo chętnie przygarnęła. Pozdrawiam cieplutko.

    SvaraRadera
  5. I ja też bym prosiła o wzór, jeżeli nie masz nic przeciwko temu
    mój adres
    barbar18@gazeta.pl

    SvaraRadera
  6. Śliczny, wspaniały ,uroczy itp.Podziwiam za cierpliwość do tak cieniutkiej nitki.

    SvaraRadera
  7. Ś L I C Z N Y !!!!!!!
    Bardzo mi się podoba :))
    Też taki chcę.
    Czy można prosić o wzór?
    Ile poszło włóczki i jakiej grubości drutami to dziergałaś? A i jeszcze jaka to włóczka(np.ile ma metrów na 100g)
    Pozdrawiam
    Alla
    alla37@wp.pl
    --------------------------
    www.alla-alla-bloog.pl

    SvaraRadera