2009-12-21

Wesołych Świąt - God Jul!


Kartki wysłane (i dostane :-)

Produkcja kartek miała być rozwiązaniem tymczasowym, a się porobiła tradycja. W tym roku miałam do dyspozycji: papier, stempel z motywem ostrokrzewu, czerwony sznurek, zieloną kredkę, czerwony mazak i klej. I ze zdzwieniem odkryłam, że dało się zrobić 7 różnych wersji :-)
Julkorten borde ha kommit fram nu...
Årets julkort blev gjorda med stämpel med motiv av järnek, papper, rött snöre, grön krita, röd penna och lim. När jag kom igång upptäckte jag att jag lyckades skapa 7 olika varianter :-)
***



Mieszkanie ubadylone...
Juldekorationer hemma...
***
Ulubione zimowe ciasto upieczone. Puchate, soczyste, o staroświeckim smaku szafranu, ośnieżone cukrem pudrem :-)
En ny vinterfavorit: saffranskaka (från 7 sorters kakor, sidan 59 :-). Saftig, fluffig och med den fantastiska gammaldags smaken av saffran :-)
***
...i to już ostatni wpis tym roku, więc życzę wszystkim
Wesołych Świąt i dobrego Nowego Roku!

...och det är årets allra sista inlägg :-) Därför önskar jag alla
God Jul och Gott Nytt År!

8 kommentarer:

  1. Fantastiskt fina julkort, vackra juldekorationer och en härligt julig kaka. Ser ut som om du lyckats få till det riktigt bra i år igen. Det har varit trevlig att "umgås" med dig via bloggen. Tack för dethär året. Ser fram emot att följa dig på det nya året också.

    Önskar dig allt gott under helgerna!

    SvaraRadera
  2. Najpierw pochwalę Twój śliczny Precious.
    Podziwiam Cię , bo ja do wzorów wrabianych jakoś nie mam (jeszcze) serca.
    Mam ochotę spróbowac ale jakoś ...może kiedyś .
    Twój sweterek jest uroczy , pięknie i wykwintnie dobrane kolorki , no i leży jak ulał:)))

    Kartki śliczne i takie wdzięczne , o kwiatach nie wspomnę , bo urzekają.
    Radosnych świąt
    Uściski

    SvaraRadera
  3. Ależ mi zapachniało to ciasto!
    Piękne zdjęcia. Wszystkiego dobrego. God Jul :)!

    SvaraRadera
  4. Dziękuję bardzo za życzenia :) I ja Tobie i Twoim Bliskim życzę wszystkiego najlepszego i Wspaniałego Nowego Roku !

    SvaraRadera
  5. I ja też życze Ci spokojnych Świat i mnóstwa pomysłów które będziemy tu oglądać

    SvaraRadera
  6. Zdrowych i spokojnych Świąt! Ciasto wygląda przepysznie, aż ślinka cieknie a kartki przeurocze ;o)

    SvaraRadera
  7. En riktigt god fortsättning på Julen och Gott Nytt År!!!

    SvaraRadera
  8. Cudownych pomysłów w Nowym Roku i perfekcyjnych realizacji :-)

    SvaraRadera