2010-01-07

Sztuka Nicnierobienia - Konsten att göra Ingenting

Jestem z powrotem. Walizkę na lotnisku zważyli... dobrze, że MNIE nie :-))) Bardzo dziękuję za życzenia świąteczne, te w komentarzach, i te w mejlach. Przy okazji prośba - takim jak ja się _nie_życzy_ więcej pomysłów! :-)

Co robiłam? Generalnie dążyłam do stanu Nicnierobienia. Długo się nie dało, więc najpierw na kwiatach mojej mamy testowałam nowy obiektyw. Wnioski z testów - duuuuużo jeszcze przede mną nauki. Ale fajnej nauki :-)
Nu är jag tillbaka hemma. På flygplatsen vägde de min resväska, bra att de inte vägde MIG :-) Förresten - en gång till ett stort tack för alla julhälsningar, det var verkligen trevligt att höra från er!
Hemma ansträngde jag mig rejält för att göra Ingenting. Det gick sådär, faktiskt... Jag började med testa mitt nya objektiv - efter många misslyckade bilder kommer jag fram till slutsatsen att jag har mycket kvar att lära mig . En utmaning, men en rolig sådan! :-)


Drutów się oczywiście czepiłam, ale bez przekonania, więc szybko odpuściłam. Za to solidnie poczytałam na necie teorię do techniki, której już od dłuższego czasu się chciałam nauczyć. Teorię obiecuję przetestować, na razie muszę zaliczyć dwa egzaminy (bleeeeh...) i pogrzebać we wzorach. W głowie konkretny zarys, co chcę zrobić mam (patrz pierwszy akapit :-), ale oczywiście nie powiem, co to będzie :-) No i jeszcze lepiłam ukochane ruskie pierogi i obejrzałam film instruktażowy jak sie lepi falbankę!
Postanowienia na Nowy Rok? Schudnąć, Zmądrzeć i Wypięknieć.........jak co roku, zresztą :-)
Jag stickade inte, men däremot läste ordentligt om en ny teknik som jag länge hade velat att lära mig. Jag måste testa den i praktiken, har redan en klar idé i huvudet och ett passande garn hittades självklart i min skattlåda. Dessvärre är tiden en bristvara, som vanligt... Men det ordnar sig; som Johan brukar säga: När var det sist det inte ordnade sig? :-)
***
Forgive me, Charlie Parker, wherever you are!

3 kommentarer:

  1. Nicnierobienie jest czasami nambardzo potrzebne... :)
    A zdjecia kwiatow sa bardzo piekne.
    Pozdrawiam

    SvaraRadera
  2. O, jakie piękne postanowienia noworoczne! *^v^*

    SvaraRadera
  3. Iwona - dziekuje :-)

    Brahdelt - to BARDZO praktyczne postanowienia. Kto mi udowodni, ze ZNOWU nic z tego nie wyszlo??? ;-)

    SvaraRadera