2009-02-01

Ósmy dzień tygodnia - Den åttonde veckodagen


Krótko dzisiaj będzie. Napiętrzyło mi się spraw w koszmarnych ilościach, sytuacja chwilę potrwa. W związku z tym druty i inne pomysły niestety muszą poczekać na lepsze czasy. Próbuję coś nowego, to ze zdjęcia, ale bardzo powoli mi to idzie... Obiecuję nie pruć tyle tym razem, może uda mi się coś zrobić szybciej, niż ustawa przewiduje :-)
Det blir ett kort inlägg idag. På bilden syns en grej som jag har påbörjat, men det går oerhört långsamt framåt. Det visade sig nämligen att mitt vikariat omfattar mer timmar än det var räknat från början. Det är verkligen jättekul att jobba som lärare igen, jag vill inte missa chansen... Detta tillsammans med alla andra åtaganden har orsakat att tiden för min stickning har försvunnit nästan helt. Jag ska jobba på detta ställe till slutet av februari, fram till dess gäller två deltidsjobb, ett heltidsplugg, frysmat samt att sova och att träna för att orka med allt. Givande, roligt men tufft.
***
Gunilla: ett stort tack! Ja, det blev en stor duk... så pass stor att vi inte har något bord till den :-)))
Brahdelt, Edi, Fanaberia - bardzo dziękuję za pochwały obrusa. Jak już pisałam - zrobienie czegoś takiego na podobnych, bezsennych zasadach raczej nie jest planowane. Do tego obrus wyszedł tak duży, że nie mamy na niego stołu :-)))
Brahdelt: a widziałaś ten filmik? Ja dostaje czkawki ze śmiechu za każdym razem, jak to oglądam:




4 kommentarer:

  1. jak najszybszego uporania sie z zaleglosciami..sprawami..i nowych prezentacji twoich prac czekam cierpliwie..pozdrawiam ania

    SvaraRadera
  2. niezłe te ptaszki:))))
    rozłożył mnie totalnie odgłos piły spalinowej:)
    dziekuję za wyróżnienie! pozdrawiam

    SvaraRadera
  3. Niezły ptaszek! Nie widziałam tego filmu, jaki talent, jaka krtań! *^v^*

    SvaraRadera
  4. Ja się posmarkałam na syrenie! Ciekawie się zapowiadają te warkocze, trzymam kciuka za nie prucie i czekam zdjęcia końcowego. dziękuję za nominację, poczułam się wyróżniona. Co do moich zatok to wierz mi próbowałam już wszystkiego, niestety na tomografie wyraźnie widać , że powietrza brak w obu zatokach i trzeba czyścić. Zdjęcie zrobione w zaprzyjaźnionym sklepie ja pracuję w mini barze i sklepie spożywczym w jednym. Życzę Ci więcej czasu na przyjemności i ściskam mocno.

    SvaraRadera