2009-01-30

Update: Utmärkelser - Wyróżnienia

Trenem zamiatając kurz spod stołu z komputerem oraz prostując koronę zjeżdżającą uparcie na lewe ucho z dumą oznajmiam, że mój blog dostał wyróżnienie. A nawet dwa!

Blek och stolt vill jag meddela att jag har fått utmärkelser! :-)





Det var den otroligt talangfulla och duktiga Olga som jag fick dessa ifrån! Ett stort tack :-) Eftersom de alla bloggar som jag läser har redan blivit utmärkta på detta sätt skickar jag inget vidare. Min personliga åsikt är att alla som skriver om sina intressen - speciellt om stickning eller andra handarbeten - är kreativa människor! Att realisera sina idéer och tankar genom hantverk, ta bilder och skriva om detta är något mycket unikt. Jag är bara glad att jag får så mycket glädje och inspiration från alla andra som jag läser, kommenterar och mejlar till :-) Vi ska vara stolta, tycker jag!


Wyróżnienia przesłała mi Olga; o której mam takie zdanie, że _piekielnie_ zdolna bestia z niej :-) Jej prace zawsze są starannie wykonane, przemyślane i dobrane do jej stylu. Nawet nie wiedziałam, że czyta mojego bloga, a tu proszę :-)

Wiem, że ta zabawa już jakiś czas trwa, więc nie przesyłam odznaczeń dalej. Prawdę mówiąc, jeżeli ktoś ma bloga, a zwłaszcza jeżeli pisze o robótkach, to po prostu jest osobą kreatywną - trzeba przecież coś pracowicie udłubać, zrobić zdjęcie, napisać parę rządków. Dobrze, że takie miejsca, jak blogi są i bądźmy dumni z tego, co robimy :-)


***


...oraz trąbiąc zakatarzonym nosem w ramach fanfarów dokładam jeszcze jedno wyróżnienie, które byłam dostałam od przemiłej Edi :-) Tym razem grzecznie przystaję na warunki i wraz z uśmiechami przesyłam wyróżnienia do: Olgi, Edi i do Myszopticy.

Det måste vara min lyckovecka :-) Jag har fått en utmärkelse till, den här gången från en polsk bloggerska Edi (bara ett konstigt språk på denna blogg, men jag länkar dit ändå; hon har precis blivit klar med Kim H´s Nell :-). Eftersom man kan skicka denna utmärkelse vidare till tre personer till vill jag passa på och skicka den över till Olga (såklart :-) samt en annan polsk tjej, Myszoptica (också bara ett konstigt språk; hon stickar snygga tröjor med flätor på, t.ex. den här :-).

4 kommentarer:

  1. Gratulacje! Należało się! *^v^*

    SvaraRadera
  2. Gratuluje!
    Bardzo tu u Ciebie pieknie. A szydelkowy obrus rozlozyl mnie na lopatki. Pozadrawiam serdecznie z Pragi!

    SvaraRadera
  3. Tack snälla! Jag är sååå glad!!! :-))

    SvaraRadera