2010-03-06

Dzikie pnącze

Cytaty i parafrazy on: Kolejna firanka/sieć na ryby/serwetka, w dodatku nie nadająca się do noszenia, bo nie spełnia żadnej funkcji, przy której się można tylko orobić, a gdzie i tak końcowego efektu nie widać. Cytaty i parafrazy off :-)))

Szalik, wzór dwustronny. Zaczęłam go w styczniu, zaraz po Swallowtail , z przerwą na wyjazd i z pruciem około 50 cm - kropnęłam się we wzorze w jednej trzeciej długości, co zauważyłam dopiero po zrobieniu dwóch trzecich długości... hurrra.... NOT! I to dziergadło objęte planem wyrabiania się z rzeczami zaplanowanymi, ale odroczonymi: wzór kupiłam w sklepie internetowym Garnkorgen w lipcu 2007, a włóczkę w zeszłym roku w marcu w sklepie Karmagarn.

En halsduk med mönster på varje varv. Påbörjad i januari, strax efter Swallowtail, med avbrott för resan och ett fel som jag gjorde i mönstret. Det sista krävde att jag repade upp ca 50 cm, rikitgt surt... Även det här projektet omfattas av "inga-nya-grejer"-förbudet: mönstret köpte jag i Garnkorgen i juli 2007, garnet i Karmagarn i mars förra året.


Włóczka TeeTee Elegant, 50o metrów na 50 gram. Druty nr 4, próbowałam na 3,5 ale dziury mi wychodziły za małe :-) 70% wełny, 30% jedwabiu, kolor ciemna szpinakowa zieleń. Wzór Lead or Follow Lace Scarf (link na Ravelry tutaj), w stosunku do oryginalnego dodałam jeden badyl pnącza (i dobrze zrobiłam, bo by wyszło za wąskie). Zdjęcie z dziwnym światłem i cieniami moich roślin parapetowych robione o 6:30 rano, bo wiosenne słońce przygrzało i mnie zaczyna roznosić energia :-)

Miłej kontynuacji zapiątku (z uśmiechami dla Kruliczycy :-).

Garnet är TeeTee Elegant, 500 m/50 gram. 70% ull, 30% silke, mörkt spenatsgrönt. Stickor nummer 4, jag provade först med 3,5 men hålen blev alldeles för små :-) Mönstret Lead or Follow Lace Scarf (på Ravelry här), utökat med 1 rapport i jämförelse med den ursprungliga instruktionen. Bilden med ett konstigt ljus och skuggorna från mina blommor tagen imorse kl. 6:30 - det börjar bli ljust ute och det innebär att min vårenergi börjar komma tillbaka så småningom :-)

Fortsatt trevlig helg till alla! :-)

6 kommentarer:

  1. Dzikie pnącze i od razu muszyka Grechuty w uszach;)
    Piękne!
    A zdjęcie z 6.30 zasługuje na nagrodę specjalną.
    Formę czasownika z " o"... znam z Podkarpacia,czy to rozniosło się na inne strony świata;)
    Uściski na zapiątek z zaśnieżonej Pragi!

    SvaraRadera
  2. Hmmm, nie wiem z jakiej strony pochodzi "muszyka", chodziło mi oczywiscie o "muzykę":)

    SvaraRadera
  3. Ooo,jakie ładne. Dziergaj Kobieto,bez względu czy się orobisz czy nie i mozesz nawet siatki na ryby. Uwielbiam takie uwagi :/
    A oprócz dziergania to te zdjęcia w ilosciach hurtowych możesz,bo ja uwielbiam tu zaglądać i się napatrzeć ;)

    SvaraRadera
  4. Så vacker den blev! Trevlig helg till dig också!

    SvaraRadera
  5. Pnacze pnie sie bardzo pieknie! Czy jakas ryba sie w niego zaplacze, czy tez samemu - nie ma znaczenia. Nikt nie pozaluje tego miekkiego opatulenia sie...
    A ze czasami trzeba spruc...
    Hm, pnacza tez trzeba podcinac, inaczej rosna dziko :)
    Pozdrawiam.

    SvaraRadera
  6. Fanaberia - ja z Podkarpacia, a ze parafraza, to sie pewnie tak jakos mimochodem przyplatalo :-) U mnie dalej mroz i snieg, Wielcy i Madrzy wyliczyli, ze wiosna tutaj bedzie dopiero kolo 23 marca...

    Laura - dzieki serdeczne! :-)

    Gunilla - tack snälla, scarfen är jag supernöjd med!

    Iwona - to nie bylo podciecie, to bylo wyrabanie przy korzeniach... W takich momentach naprawde czuje ulge, ze to TYLKO nici, a nie np. pociety material, z ktorego juz nic sie nie da zrobic :-)

    SvaraRadera