2008-10-20

a)



Podpunkt a gotowy, czyli koronka zrobiona. Podpunkty w sumie są trzy, a więc jeszcze trochę do zrobienia jest :-) Szerokość w najwęższym miejscu 9 cm, w najszerszym 15. Długość 5 metrów, 60 centymetrów, w stanie nieupranym, niewymaglowanym i nierozprasowanym. Podejrzewam, że jak się to rozklepie ;-) to się może trochę rozciągnąć (z pełnym nadziei naciskiem na "trochę").
Hmmm... no i co ja teraz będę w autobusie robiła??? :-)))
"a)" i rubriken betyder att första delen av min duk med spets är klar. Det finns också del b) och c), så det är fortfarande mycket arbete kvar. Spetsen är 9/15 cm bred och 5,60 meter lång. Jag tror att när jag tvättar, manglar, blockar och stryker den så blir den lite plattare och med detta både lite bredare och längre (jag hoppas på "lite" :-).
Tja... och vad ska jag göra på bussen nu???
***
Ania, Anavilma, Edi - dzięki :-) Pocieszyłyście mnie trochę. Wiem, że tak jest, jak się samemu coś wymyśla... Jedyna rada to starannie spruć, schować, żeby nie widzieć i poczekać, aż samo przyjdzie i poprosi :-)

6 kommentarer:

  1. Jak to co robic? Wiecej takich slicznosci!!!!

    SvaraRadera
  2. Śliczności.
    Jeszcze kilka metrów w tym autobusie możesz...

    SvaraRadera
  3. agnieszkamat2008-10-20 15:57

    Piękności:))
    zacznij następną....

    SvaraRadera
  4. hmm a do czego ta koronka bo mi umknelo..? jest sliczna..piekna... rowniutka...bardzo mi sie podoba i tak jak dziewczyny pisza...rob nastepna:)..pozdrawiam ania

    SvaraRadera
  5. Też jestem za robieniem następnej, zawsze się do czegoś przyda- nie tylko obrusy ale firany, zasłony, narzuty , w ostateczności ręczniki. Może jakiś kolorek? Pozdrawiam cieplutko.

    SvaraRadera
  6. cudo! lakonicznie, bo mowę mi odjęło

    SvaraRadera