2011-03-16

Freestyler

...aby nie zwariować pomiędzy jazdami z Johanem, jazdami w szkole i kuciem teorii:
Wzięłam szwedzką włóczkę, cudownie kłującą i szorstką w głębokim, fioletowym kolorze. Pół dwustronnego wzoru z Central Panel, użytego w Sampler Stole z książki A Gathering of Lace Meg Swansen (ten sam, który zrobiłam trzy lata temu). Estońska koronka Summer Lace Edge z Knitted Lace of Estonia Nancy Bush.
Stickad för att jag inte skulle bli galen mellan alla övningskörningpass med Johan, körlektioner och teoripluggandet:
Ett svenskt garn, som jag köpte i Hemslöjden på Sveavägen - skönt stickigt och strävt. Ett halvt mönster (med mönster på varje varv) som kommer från Central Panel i Sampler Stole från boken A Gathering av Lace av Meg Swansen (och som jag stickade i sin helhet för tre år sedan). En estnisk kant, Summer Lace Edge, från Knitted Lace of Estonia av Nancy Bush. Det blev en rejäl blandning med en fantastisk, djup och glad färg.

Nowowydłubany i pomarszczony....

Nystickad och skrynklig...


A tutaj uprany i porządnie rozciągnięty na prętach na długość. Powinien być trochę węższy i dłuższy. No cóż, będę lepiej wiedzieć następnym razem :-)

Zastanawiałam się, po co ja tak siedzę i dłubię. Najmądrzejszy wniosek, do jakiego doszłam jest nastąpujący: dłubanie to jedyna rzecz, do której _nikt_ mi się nie wtrąca (oprócz Johana oczywiście, ale ponieważ widziały gały, co brały, to już się prawie przyzwyczaiłam :-). Robię co, i jak mi się podoba. Jak mi się nie podoba, to pruję. A to, czego nie sprułam jest w stu procentach moje :-)

Och här är den nytvättad och ordentligt sträckt med hjälp av blockningsvajrar. Jag borde ha stickat den liiite smalare och lite längre. Naja, nästa gång vet jag bättre ;-)

Jag satt en gång och funderade varför jag sitter och pillar på något i timmarna. Jag kom fram till slutsatsen att stickning är det enda som _ingen_ annan (förutom Johan, såklart, men jag börjar bli van vid det här läget ;-) lägger sig i. Jag får göra precis hur jag vill. Tycker jag inte om det som jag håller på med - då repar jag upp. Går det bra så har jag något som är 100% mitt. Det är det som känns så bra :-)

***
...no i do tego pytanie poza konkursem: jakim cudem Gollum się wślizgnął do kopalni, skoro wejście do owej kopalni zostało zasypane za Frodo z hukiem, trzaskiem i kretesem? ;-)
... och sedan en viktig fråga - hur klarar Gollum att ta sig in i dvärggruvan om ingången _fullständigt_ rasat ihop strax efter Frodo & co? ;-)

7 kommentarer:

  1. Bardzo fajny ten szal. mam nadzieję, że będzie Ci dobrze służył. Ma piękny kolor!

    SvaraRadera
  2. Dziekuje :-)

    U mnie dzisiaj rano bylo minus piec. Omotalam sie po uszy i po raz kolejny zdziwilam, ze w dziurawym szaliku moze byc tak cieplo :-)

    SvaraRadera
  3. To jest ten upiorny wzór który mi za nic nie wychodzi! Kolor cudny, przynajmniej na moim monitorze. Jasiek Ci się wcina do drutowania? Mój to zrobił raz ale jak mu dałam włóczkę i druty ze słowami- masz, zrób lepiej! to od tej chwili ani słowa na temat tego co robię. Uściski.

    SvaraRadera
  4. Upiorny wzor? Pomoc Ci go rozgryzc? :-)

    Jasiek sie nie wcina, on ma poglady i swietne pomysly :-) Ten typ tak ma. Przynajmniej nie jest nudno :-D

    SvaraRadera
  5. No i ładniutki wyszedł, bardzo ładniutki:)

    SvaraRadera