2009-04-22

Friends :-)



Od Yarnferret dostałam przemiłe wyróżnienie, za które pięknie dziękuję :-) Wedle reguł mam wytypować 8 blogów, więc pozwalam sobie przesłać wyróżnienia dla...
Jag har fått en fin utmärkelse från Yarnferret :-) Och den ska definitivt gå vidare till de två svenska bloggar som jag läser regelbundet och tycker mycket om:


PS: Wrzuciłam nowe opakowanie masła do kosza na śmieci, wstawiłam paczkę herbaty do lodówki, zostawiłam drzwi do owej lodówki otwarte na oścież i powiedziałam Johanowi, że na obiad będzie wątróbka z łososia. Mimo to jednak widzę światełko w tunelu i tym razem NIE JEST to pociąg :-)))
PS: Jag slängde bort ett helt nytt smörpaket in i sopkorgen, ställde en théförpackning in i kylen, lämnade kyldörren helt öppen efteråt och meddelade Johan att till middag blir det stekt laxlever (???). Naja, praktiken plus mitt vanliga jobb plus sommarjobbsökandet har redan gjort sitt...

4 kommentarer:

  1. dziękuję bardzo:))
    ja Cię pocieszę w kwestii wyrzucania: podczas zmywania wzięłam do ręki korpus od elektrycznej maszynki do mielenia mięsa, dokładnie go obejrzałam, pomyślałam że to część od starej, zepsutej maszynki i wyrzuciłam! ale najlepsze, że dopiero po trzech dniach uświadomiłam sobie, co też najlepszego zrobiłam. jak się domyślasz było za pózno na ratunek.
    o potwierdzeniu wpłaty za budowę przyłacza energetycznego nie wspomę, bo to w dalszym ciągu drażliwy temat:))
    lepiej troszkę?
    trzymaj się ciepło i nie dawaj
    pozdrawiam i ściskam:)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket, snälla du! Din utmärkelse verkligen varmer om mig :-)) Jag är jätteglad att vara en stickvän med dig :-))

    SvaraRadera
  3. Bardzo mi miło!!! *^v^*
    Ja regularnie wkładam rzeczy nie na ich miejsce i zawieszam się w rzeczywistości, kiedy się zorientuję, że coś pokiełbasiłam, ale to przechodzi, co tam kostka utraconego masła, przynajmniej herbata zachowa dłużej świeżość. ^^

    SvaraRadera
  4. Jako ignorantka kulinarna jestem w stanie wyobrazić sobie wątróbkę z łososia. Jestem w stanie wytłumaczyć wkładanie herbaty do lodówki (patrz-herbata mrożona),oraz wietrzenie lodówki takoż. Natomiast nijak nie wiem czemu wyrzuciłaś masło do śmieci. Przewidywałaś natychmiastowe jełczenie?

    SvaraRadera