2010-12-05

Astrid



W mojej starej pracy działalność zakończyłam w czerwcu, ale dopiero w zeszłym tygodniu (!!!) miałam siłę i ochotę pozałatwiać wszystkie formalności. Szefowa poproszona mejlowo (inaczej trudno ją złapać :-) mimo poślizgu czasowego świadectwo pracy przysłała. Dołożyła do tego świetne referencje, więc (znowu mejlowo) jej podziękowałam. Na co dostałam tajemniczą odpowiedź: "Mam nadzieję, że paczka już doszła". Paczka? Ki diabeł??? Przyszło awizo, pogalopowałam na pocztę, paczkę odebrałam. Na deklaracji zawartości napisane "Rzeźba z blachy". No ki diabeł po raz drugi! Paczkę w domu otworzyłam, a tu...
Jag slutade på mitt förra jobb i juni, men det var först förra veckan som jag orkade att ta tag i alla formaliteter :-( Ett anställningsintyg vore ju bra att ha... eller??? Jag mejlade min f.d. chef och bad om ett intyg. Hon skickade det, med mycket bra referenser dessutom. När jag tackade fick jag ett hemlighetsfullt svar: "Hoppas att paketet också har kommit fram". Paketet? Vaddå? Vilket paket? Dagen därpå kom en avi, jag var så nyfiken att jag bara tog den efter jag kommit hem från jobbet och gick direkt till posten. "Plåtskulptur" stod det på innehållsdeklarationen. Jag höll på med att spricka, tålamod är inte min starka sida när det gäller presenter :-) Hemma öppnade jag paketet och hittade...
...Astrid!!! Podpórka do książek, faktycznie z blachy. Dzieło Jana Landqvista, jak się doczytałam na necie "weterana szwedzkiego wzornictwa przemysłowego" :-)
Mój Wewnętrzny Mól Książkowy kwiczy z radości :-)

...ett bokstöd! Astrid Lindgren, en av favvoförfattarna! Detta är ett projekt av Jan Landqvist i serien "Svenskt Litteraturstöd" och är hur snyggt och hur roligt som helst :-)
Bokmalen i lilla mig ylar av glädje :-)

2 kommentarer:

  1. I wcale mu się nie dziwię, też bym kwiczała z radości jakbym coś takiego dostała. Uściski serdeczne.

    SvaraRadera
  2. _Zadzwonilam_ i podziekowalam. Szefowa ucieszyla sie i powiedziala, ze to ona dla mnie wybrala podporke wlasnie z Astrid :-) Na razie zadnych ksiazek nie podpieram, stoi centralnie tak, zebym widziala caly czas, hihi!

    SvaraRadera