2015-08-10

Pierwsze krokodyle za płoty


To znaczy jakiś rok temu uszyłam sowy. Po roku _intensywnego_ używania sowy w dalszym ciągu są w jedną z częściej nakładanych części garderoby. Pozwolę sobie więc zadać głupie pytania: dlaczego podkoszulka 1) uszyta przez kompletną amatorkę, 2) bez doświadczenia i trzy razy wczytującą się w opis z jedną gwiazdką, 3) na prościutkiej maszynie, w przeciwieństwie do kupionych ubranek dziecięcych 1) daje się doprać, 2) nie ma zwichrowanych szwów, 3) rozciągnęła się o tyle o ile, ale 4) w dalszym ciągu pasuje? Pytania retoryczne, nie trzeba odpowiadać - przynajmniej nie mi...

Apetyt rośnie w miarę jedzenia, więc rozochocona sukcesem sów uszyłam...


...KUKIIIII!!!!

 Materiał: 98 % bawełny, 2 % elastanu, z ceryfikatem ekologicznym, cokolwiek by to miało znaczyć. Poszłam po coś innego do sklepu z materiałami, ale jakoś tam samo mi się podeszło do stoiska dziecięcego. Jak zobaczyłam ten materiał, to zaczęłam rechotać. Albowiem moje dziecko: uwielbia różowy i uwielbia krokodyle (sic!). Czyli wyszło, że takiej kombinacji naprawdę nie mogłam odpuścić :-D


Wzór: bardzo fajny, ten sam, co sowy, ale dwa rozmiary większy. Pochodzi z gazety Ottobre. Wydają sześć numerów rocznie, cztery z wykrojami dziecięcymi i dwa z damskimi. Ten wykrój, z którego ja szyłam jest naprawdę prosty i sensownie opisany - czyli dla mnie idealnie :-)


Koszulka leżała gotowa na kanapie, miałam ją uprasować i schować do szafy (jest za ciepło na długie rękawy w tej chwili). Ale mała się obudziła, zobaczyła, zawrzasnęła "KUKIIII" i nie było przeproś, trzeba było zakładać na popołudniowy spracer.


A ponieważ dziecko mi powyrastało, więc w następnej kolejności... tukany :-)

4 kommentarer:

  1. Sama bym się skusiła na ten materiał - różowe tło i krokodyle, what's not to like! *^O^*~~~
    Nie taka znowu amatorka to szyła jak widzę, elastyczne odszycia brzegów piękne i równiutkie!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jeżeli ktoś jestw stanie uszyć z takiego materiału ubranie dla dorosłej osoby, to podejrzewam, że to właśnie Ty :-)

      Do odszyć napisali w gazecie bardzo dobrą instrukcję. A ż prułam dwa razy to inna sprawa :-)

      Radera
  2. Pięknie! A jaka Córcia już duża! Przecież dopiero co się urodziła...:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dziękuję! Duża, duża - biega, skacze, nawija, tłumaczy, rozrabia, buduje Lego.... :-)

      Radera