2015-06-29

Status prawie trójlipcowy


En kort sammanfattning på svenska: jag har tagit fram ett yllebroderi igen som jag påbörjade för två somrar sedan, när jag var gravid. Jag lovade mig själv förra året att juli 2015 skulle ägnas åt att slutföra det. Jag har lyckats att brodera klart det redan nu, det som är kvar att sy ihop fram- och bakstycket och stoppa in fyllningen. En uppdatering med en färdig kudde kommer alltså så småningom!

***
O statusie dwulipcowym można przeczytać TUTAJ.

Remont się nam przydarzył, a w związku tym wypatroszenie Szafy Przepastnej. W szafie były między innymi moje rzeczy robótkowe, a więc i ten haft. Słowo się rzekło, jeżeli coś obiecałam rok temu, to trzeba było się tym zająć w lipcu 2015.

Popatrzyłam, wzięłam igłę. Siadłam na balkonie jeden wieczór - zrobiłam połowę reszty jednej rozety. Siadłam na balkonie drugi wieczór - dokończyłam tę rozetę. Hmmm... czyżby na dokończenie calego haftu potrzeba mi w sumie osiem dni?


No dobra, dziewięć dni mi trzeba było. Jednego dnia mi się nic a nic, ale to naprawdę NIC nie chciało. W tej chwili mam przestój z przyczyn technicznych, bo postanowiłam iść z duchem epoki i wypchać poduszkę czesanką wełnianą. Hodowczyni Łowiecek czesankę o jakości i cenie adekwatnych do celu już wysłała, czekam aż dojedzie.

Remont pokoju małej już skończony, a na pytanie "To co ty teraz będziesz robić?" odpowiedziałam "Chyba wezmę i posprzątam" :-)

4 kommentarer:

  1. Jakie to śliczne! Jakie misterne!
    Przypomniał mi się haft krzyżykowy, który zaczęłam, hm... 6 lat temu, ojejku!....... *^-^*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tak tak, pamiętamy, gałąź czegoś kwitnącego. Raz w internecie, na zawsze w internecie :-D Czesanka przyjechała :-)

      Radera
  2. Wyszedł Ci przepiękny i szalenie subtelny :)))) Ja na razie jestem na etapie zbierania wzór i literatury ale jak się wezmę... :)))) Chociaż jajko na świeta sobie wyszyłam.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dzięki. Jeszcze tylko znajdę nici, jeszcze tylko znajdę nożyczki, jeszcze tylko znajdę igłę... :-)

      Radera