2012-05-15

Obrazki z wystawy


Skorzystałam z okazji, że Jasiek _konicznie_ się musiał spotkać z Micke. Wcale nie podstępem, sam ze mną poszedł na wystawę:


Fiołki dzikusy, pożyczone z ogrodu botanicznego.



Stół z miniaturami.


Stół ze standradami i odmianami large.




Litet Skärt Moln: "O, zobacz, jaki ten ładny!" - no jak taki komentarz usłyszałam, to nie chciałam Jaśkowi robić przykrości i liście kupiłam :-) Aż liście...







Dla zachowania równowagi (i żeby znaleźć Micke :-) poszliśmy na nowootwarcie linii kolejki wąstkotorowej. Akcent patriotyczny - ponieważ kolejka jeździ przez tereny zabudowane i nie może za bardzo dymić, to do jej napędu kupowany jest polski węgiel - bo jest bardzo dobrej jakości.

A w niedzielę niektóre kończyły szal, a niektórzy...


...udoskonalali technologie pieczenia chleba. Ten rósł w nocy w lodówce, a potem przez pierwsze 20 minut pieczony był pod  przykryciem z gara żeliwnego - oczywiście chodziło o zachowanie odpowiedniej wilgotności w piecu. Ja się tam nie znam, najważniejsze, że chleb pyszny :-) 

2 kommentarer:

  1. Fina bilder, men för mycket polska ;)

    SvaraRadera
  2. Jag kommer tyvärr inte att fortsätta skriva på svenska. Det kräver för mycket tid att skriva på två olika språk... :-(

    SvaraRadera