2011-05-13

Sade

Wielką fanką nie jestem; słucham, ale na pomysł, żeby pójść na jej koncert sama bym na pewno nie wpadła :-) Dla towarzystwa zatem poszłam, bez jakichkolwiek oczekiwań. Zaczęło się dobrze, bo jak usłyszałam to, co poniżej, to się popłakałam ze śmiechu:

Jag kan lyssna på Sade, men jag kan inte påstå att jag är en stor beundrare. Så själv skulle jag definitivt inte komma på tanken att gå på hennes konsert nu i veckan. Johan bestämde sig först i måndags att vi kunde gå iväg på den, tack och lov fanns det biljetter kvar. The Jolly Boys var förbandet och när jag hörde den här låten blev humöret på topp:



A potem była już Sade! Tak dobrze zrobionego koncertu jeszcze nie widziałam, niesamowite efekty - światła, ekrany, filmy... Innymi słowy szoł na 100%. Także siedziałam, jak zaczarowana. Nawet jak mi któryś kawałek nie podchodził, to i tak znalazłam coś arcyciekawego do wgapiania się. A poniżej coś dobrego i starego do posłuchania :-)

Därefter blev det Sade! Det var en otroligt snygg, välgjord och välreggiserad show - ljussättningarna, filmerna, skärmarna, allt så otroligt genomtänkt och synkat. Även om jag inte gillade vissa låtar så hittade jag något, som jag med förtjusning kunde glo på. En av de bästa konserter som jag varit på, helt enkelt. Japp, och en gammal favorit att lyssna på nu i helgen. Ha det! :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar