2009-10-14

Pręty do blokowania. - Blockningsvajrar.

Tak, jak obiecałam: pręty do blokowania. Druty stalowe, proste jak drut (no chyba, że ktoś ma szal o kształcie koła, to pewno można użyć drutu prosto ze szpuli ;-), długość 1 metr, średnica 1,5 milimetra. Nadziewamy obiekt blokowany na drut, mocujemy do podłoża szpilkami - jak widać wystarczą dwie szpilki zamiast stu dwudziestu :-) Jeżeli coś wyszło nierówno, to po prostu przesuwamy pręt razem z całym pakietem, a nie bawimy się w przypinanie od nowa (Swallowtail na zdjęciu jest tylko przykładowo; nie blokowałam go jeszcze w ten sposób i naprawdę _widać_ różnicę :-). Moim zdaniem druty spokojnie mogłyby mieć długość 1,5 metra, absolutnie nie dłuższe (problem z przechowaniem plus będą się wyginać przy nadziewaniu). Mam nadzieję, że odpowiedziałam na pytania i wątpliwości, miłego dnia :-)
Efter mitt sista inlägg blev det lite frågor om blockningsvajrar. Jag vet att ganska många av er redan har sådana, jag skaffade mina nyligen. De är 1 meter långa, diametern är 1,5 milimeter; jag köpte dem på Marias garn och är riktigt förvånad varför jag inte skaffade sådana tidigare :-)

7 kommentarer:

  1. No lekcja pokazowa extra:)
    Napisz mi proszę , czy te druty kupowałaś proste czy były np. zwinięte??
    Ja mam drut ogrodniczy :)), ale niestety był zwinięty i dość trudno mi go dopasować do robótek , dlatego więc używam 120szpilek:))
    Uściski

    SvaraRadera
  2. Kocurku, dopisalam w tekscie dodatkowe wyjasnienie :-) B

    SvaraRadera
  3. uaaaaa! jakie fajne! zwłaszcza to, że tych piekielnych szpilek nie trzeba tyle wbijać:) bo one zawsze mi się przy tej okazji gubią , złośliwce:)
    pozdrawiam, prawie jak z igloo:)bo sypie i prószy, hu, hu,ha...

    SvaraRadera
  4. Och dziękuję:))), szukam zatem DRUTU PROSTEGO :)).Powiniem chyba gdzieś takowy być:)
    Pozdrawiam

    SvaraRadera
  5. Pręty górą!

    To naprawdę fajna rzecz,jednak uważam,że ten metr długości jest wystarczający;wciąganie pręta półtorametrowego w prosty brzega szala,to była katorga.
    Już i tak te metrowe dały mi popalić przy Scheherezade

    SvaraRadera
  6. Dziękuję bardzo chociaż dokładnie taki sam kazał mi kupić mój rodzony osobisty tatuś w sklepie metalowym, normalnie genialny jest! Uściski.

    SvaraRadera
  7. Ten patent z drutami jest genialny! Plan na najbliższe dni: wynaleźć druty! :)

    SvaraRadera