2008-09-03

Jesiennie - Höstigt



Sweter skończony. Miał być mały, lekki sweter pod płaszcz na szwedzki wygwizdów. No i jest!
Włóczka 100% wełny, 360 metrów na 100 gram. Jakie druty? Nie wiem - nigdy nie wiem, bo robię na okrągłych, a po suwmiarkę za daleko (aż do drugiego pokoju ;-). Kolor: widziałam w poprzednim wpisie, że zdjęcie wyszło niebieskawe, ale zamroczona katarem nie miałam siły poprawiać. Dopiero jak Ania napisała, że włóczka fioletowa, a moja mama, że bordowa, to się porządnie przyjrzałam. Tak więc muszę sprostować - kolor to ciemny brąz, czekoladowy w dodatku. Wzór geometryczny z jakiejś starej, polskiej gazety. Wymiary i rozmiary zdjęte ze mnie, a następnie wykrój narysowany pisakiem tuszowym na papierze. I na parkiecie w pokoju wykrój też narysowany, à la trup w amerykańskim filmie. Na szczęście polska wódka ma wszechstronne zastosowania :-)))
***
Min hösttröja är äntligen klar. Det skulle bli en liten, skön kofta som jag kan ha under kappan när det blir svalare.
Garnet är 100% ull, 360 meter per 100 gram. Stickor? Ingen aning, det vet jag aldrig! Jag använder rundstickor vars nummer jag aldrig håller ordning på. Och skjutmåttet ligger lååångt ifrån sticksoffan (i min pyssellåda i sovrummet :-) Det geometriska mönstret är från en gammal polsk tidning. Alla mått är helt mina - jag ritade ner ett mönster på ett silkepapper. Och dessutom på parketten i vardagsrummet - tuschpennan läckte igenom pappret... Tack och lov böjer sig även en tuschpenna ner under en stor dos av en polsk vodka. Ufff.... :-)))

4 kommentarer:

  1. Ja myślałam że to taki śliwkowy fiolet dopiero w całości widać, że to faktycznie czekoladowy. Bardzo ładny Ci wyszedł, taki klasyk który nigdy nie wychodzi z mody. Pozdrawiam cieplutko.

    SvaraRadera
  2. tak..pieknie ci wyszedl..:0..kolor cudny...no i jak napisala edi...klasyk...taki swetr powinna miec kazda kobieta w szafie..pozdrawiam ania

    SvaraRadera
  3. Wow! Den är jättesnyg! Perfekt kombo av garn och mönster tycker jag. Och så har du lyckats himla bra med apssformen också!

    SvaraRadera