2008-04-25

Drżyj, IKEO!!!

Tym razem pokazuje dywanik//Den här gången presenterar jag (stolt :-) min trasmatta från kursen:






W ten sposób tkałam przez pierwszy tydzień kursu. Używa się starych prześcieradeł, poszewek, które drze się w jak najdluższe paski o szerokości ok. 3 cm. Po mnie tkały jeszcze dwie osoby i na koniec kursu, po zdjęciu z krosna całość wyglądała tak:
Jag vävde bara under den första veckan av kursen, sedan vävde två personer till och slutprodukten blev...



Mój dywanik na pierwszym planie, oddzielony drewnianymi listwami od prac pozostałych osób, u samej góry też dywanik. Potem rozcinamy osnowę i zabezpieczamy robiąc frędzelki:
Min vårfina matta syns på första planen. Då ska man säkra varpen och göra fransar:


No i oto całość (nogi moje, nie dywanikowe :-)
Och vinnaren är..... (huvudet och benen är mina, inte mattans :-)

1 kommentar:

  1. Świetny dywanik :) Gdy byłam dziewczynką miałam takie mini-krosna na których robiłam mini dywaniki. Fajna to była zabawa. Pozdrawiam, Ula

    SvaraRadera